کد خبر: ۶۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه صندوق‌های زکات فطریه بهزیستی با آرم شورای زکات در استان خواهد بود، گفت: در شهر سمنان ۳۹ صندوق جمع‌آوری زکات تدارک دیده‌شده است.

به گزارش آرانیوز:علیرضا ایزدپور ضمن بیان اینکه طی سال جاری در شهرستان سمنان ۳۹ صندوق جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره دایر خواهد بود، ابراز داشت: در دیگر شهرستان‌های استان با هماهنگی و آرم شورای زکات نسبت به جمع‌آوری فطریه اقدام می‌شود.

وی بابیان اینکه آرم شورای زکات بر روی صندوق‌ها حک‌شده و مردم باید به آن توجه کافی را داشته باشند، افزود: از مردم انتظار می‌رود کمک‌های نقدی خود را به مراکز و مؤسسات دارای مجوز و با آرم شورای زکات پرداخت کنند و باید گفت کمک‌های جمع‌آوری‌شده بلافاصله به دست نیازمندان می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه درمجموع سه شهرستان سمنان، مهدی‌شهر و دامغان برای سال گذشته ۶۲ صندوق جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره برپا شد، ابراز داشت: شماره‌حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۳۴۱۸۰۳۵ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان سمنان نزد بانک مرکزی نیز آماده دریافت کمک‌ها خواهد بود.

ایزدپور بابیان اینکه خیران استان طی سال گذشته در بخش مالی، غیرمالی و خدماتی ۲۰۰ میلیارد ریال به بهزیستی کمک کردند، تصریح کرد: درمجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی در بخش دولتی و غیردولتی در عید فطر سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۹۳۷ میلیون و ۸۸۹ هزار ریال برای فطریه و کفاره جمع‌آوری‌شده است.

وی افزود: اولویت مصرف زکات جمع‌آوری‌شده برای رفع نیازهای ضروری زندگی جامعه هدف خواهد بود که امیدواریم امسال نیز خیران دست یاری فرزندان معنوی خود و معلولان و توان‌خواهان را به گرمی فشار داده و مساعدت‌های مالی خود را به شماره‌حساب و کارت مذکور واریز کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار