کد خبر: ۶۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
اندیمشک- فرماندار اندیمشک گفت: اولویت اصلی و اول برای پروژه‌های این شهرستان ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی است و اجازه جذب نیروی غیربومی را نخواهیم داد.

به گزارش آرانیوز:پیمان جهانگیری اظهار کرد: شهرستان اندیمشک در همه زمینه‌ها از سرمایه انسانی باتجربه و تحصیل‌کرده برخوردار است.

وی افزود: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید اولویت نخست در به‌کارگیری نیروهای مورد نیاز را نیروی متخصص و تحصیل‌کرده بومی شهرستان اندیمشک قرار دهند.

فرماندار اندیمشک با تأکید بر اینکه اجازه جذب نیروی غیربومی را برای پروژه‌های این شهرستان نخواهیم داد، گفت: اندیمشک به واسطه جوانان تحصیل‌کرده در همه زمینه‌ها از نیروی متخصص برخوردار بوده و باید از این سرمایه انسانی در پروژه‌های اندیمشک استفاده شود.

وی عنوان کرد: اولویت اصلی و نخست برای پروژه‌های شهرستان اندیمشک ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی بوده و اجازه جذب هیچ‌گونه نیروی غیربومی را نخواهیم داد.

جهانگیری با اشاره به اینکه همه شرکت‌ها و پروژه‌ها باید به تعهد خویش در جذب نیروی کار بومی عمل کنند، افزود: همان‌گونه که شرکت‌ها و پروژه‌ها از ظرفیت‌های شهرستان بهره‌مند می‌شوند باید نیروی کار شهرستان نیز از ظرفیت ایجاد اشتغال پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

فرماندار اندیمشک گفت: هدف از اجرای پروژه‌های صنعتی در شهرستان اندیمشک رونق اقتصادی منطقه و جذب و ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک با فعالیت عمرانی در حوزه پروژه‌های صنعتی از جمله دو کارخانه پتروشیمی، یک کارخانه فولاد اسفنجی، یک کارخانه سیمان و سه نیروگاه سیکل ترکیبی در حال احداث از زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص برخوردار است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار