کد خبر: ۶۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
شادگان- سرپرست فرمانداری شادگان گفت: سه هزار و ۴۴۹ دانش‌آموز این شهرستان در امتحانات نهایی خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت حضوری شرکت می‌کنند.

به گزارش آرانیوز:امید صبری پور ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شادگان، با اشاره به اینکه پایه‌های نهم و دوازدهم در ردیف پایه‌های سرنوشت‌ساز و پراهمیت در نظام آموزشی است، اظهار کرد: به همین دلیل امتحانات پایان سال تحصیلی این دو پایه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با اینکه امسال سه هزار و ۴۴۹ دانش‌آموز در حوزه‌های نهایی شهرستان، امتحانات را حضوری می‌دهند، افزود: در پایه دوازدهم یک هزار و ۸۴ نفر و در پایه نهم دو هزار و ۳۶۵ دانش‌آموز در ۲۱ حوزه امتحانی در سطح کل شهرستان شادگان امتحانات نهایی می‌دهند.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: امتحانات حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و جای نگرانی برای خانواده‌ها در این شهرستان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان در شهرستان شادگان همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۲ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

صبری پور عنوان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان شادگان و رعایت موازین بهداشتی، امتحانات پایه‌ها و مقاطع تحصیلی دیگر از طریق شبکه شاد به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار