کد خبر: ۶۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
کرمانشاه- همزمان با روز جهانی قدس و با اعمال محدودیت های کرونایی در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، پرچم فلسطین در کرمانشاه به اهتزاز درآمد.

به گزارش آرانیوز:پیش از ظهر امروز همزمان با روز جهانی قدس در ارتفاعات پارک شیرین کرمانشاه پرچم فلسطین با حضور مسئولین و طنین انداز شدن نوای «الله اکبر» و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به اهتزاز درآمد.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی کرمانشاه و قرارگیری در پیک چهارمشیوع این ویروس منحوس از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برگزاری هرگونه راهپیمایی در روز جهانی قدس ممنوع اعلام شده بود.

وی ادامه داد: با این وجود پیش بینی برنامه‌های متنوع و جانبی به مناسبت روز جهانی قدس در بستر فضای مجازی و به صورت تلویزیونی در دستور کار قرار گرفت که اهتزاز پرچم فلسطین در کرمانشاه یکی از این برنامه‌ها بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر کرمانشاه میدانی به نام فلسطین نداشت به پیشنهاد قرارگاه فرهنگی کربلا و موافقت شهرداری کرمانشاه میدان ورودی شهرک پردیس صبح امروز به نام فلسطین نامگذاری شد.

گفتنی است در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم فلسطین بر فرار ارتفاعات پارک شیرین کرمانشاه، پرچم‌های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به آتش کشیده شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار