کد خبر: ۶۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی طی پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: امت اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری در مقابل اشغالگران صهیونیستی ایستادگی و از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.

وی در این پیام افزوده است: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌نام "روز جهانی قدس" نام‌گذاری کردند تا به عنوان سمبل آزادی‌خواهی مظلومان و کوتاه شدن دست استکبار جهانی از سر مردم مظلوم فلسطین باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام تاکید کرده است: مردم مؤمن و ولایتمدار این استان هر ساله با وحدت مثال‌زدنی و حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان از استکبار جهانی را به نمایش می‌گذارند.

عباسی در ادامه عنوان کرد: امسال به‌علت شیوع ویروس کرونا و به‌لحاظ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس، امکان و توفیق شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وجود ندارد، لذا مردم با استفاده از بسترهای فضای مجازی، ندای مظلومیت مسلمانان فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان، فرا رسیدن یوم‌الله قدس را به‌عنوان نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامی داشته و سربلندی اسلام و مسلمین را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار