کد خبر: ۶۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
کرمان - معاون فرهنگی شهردار کرمان از توسعه فرهنگسراهای کرمان خبر داد و گفت: فرهنگسرای آفتاب به صورت تخصصی به بانوان خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش آرانیوز:محمد جهانشاهی، در این خصوص گفت: در ادامۀ برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با هدف افزایش و توزیع عادلانۀ زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی شهروندان، فرهنگ‌سرای «آفتاب» جنب بوستان بانوان «آفتاب» با نام «بانوان شهیده» ویژۀ بانوان، به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این فرهنگ‌سرا در مجموعۀ بوستان «آفتاب» قرار گرفته، یکی از مراکز ویژۀ شهرداری کرمان جهت ارایۀ خدمات به بانوان شهر کرمان خواهد بود.

معاون شهردار کرمان بیان کرد: فرهنگ‌سرای «آفتاب» (بانوان شهیده)، بیست‌ویکمین مرکز آموزشی و فرهنگی شهروندی در شهر کرمان است.

جهانشاهی افزود: علاوه بر مراکز فرهنگی شهرداری که از گذشته وجود داشته، خانه‌های فرهنگ شهروندی «کودکان و نوجوانان»، «کارمانا»، «کارآفرینی و توانمندسازی»، «سالمند پویا»، «کتاب»، «مهربانوی شهر و سرای سلامت بانوان» و خانه «هنرمندان»، در دورۀ اخیر مدیریت شهری در قالب پویش افتتاح شهرداری کرمان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مراکز فرهنگ شهروندی مشارکتی گفت: تعداد دیگری مراکز فرهنگ مشارکتی نیز در حال طی مراحل قانونی و تجهیز جهت بهره‌برداری است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان افزود: در تلاشیم تا پایان این دوره از مدیریت شهری، به سرانۀ مورد نیاز شهر که حداقل ۳۰ مرکز فرهنگی است، برسیم.

سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان نیز ضمن اشاره به ساخت بوستان بانوان «آفتاب» در کوچه ۱۶ خیابان «شیخ‌احمد کافی شمالی» و بهره‌برداری از آن گفت: فرهنگ‌سرای این بوستان نیز ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

سیدمرتضی حسینی، مساحت این فرهنگ‌سرا را ۲۸۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: این فرهنگ‌سرا به‌عنوان یکی از مراکز فرهنگی شهرداری کرمان، مکانی مناسب برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار