کد خبر: ۶۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
قزوین- مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین شب‌های قدر را به صورت زنده از طریق رادیو و تلویزیون پوشش خواهد داد.

به گزارش آرانیوز:علی رحیمی  اظهار کرد: به منظور بهره بردن مخاطبان از فضای معنوی و روحانی شب‌های قدر، سیمای مرکز قزوین با استقرار دو گروه رسانه‌ای در امامزاده حسین (ع) و آستان متبرک چهار انبیا برنامه‌های شب‌های قدر را به صورت زنده در تلویزیون به مدت ۳ ساعت پوشش خواهد داد.

 

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: تیم رسانه‌ای رادیو قزوین هم با هدف انعکاس برنامه‌های شب‌های قدر در مسجد امام حسن عسکری (ع) مستقر خواهد شد تا شب زنده داری و احیای روزه داران را در این شب‌ها به صورت مطلوب از ساعت ۲۲ به مدت سه ساعت منعکس نماید.

 

رحیمی به ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در این مرکز اشاره کرد و توضیح داد: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «شب های آسمانی» از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه همراه مخاطبان خواهد بود که شامل بخش‌های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی و نوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سر گرفتن است که به صورت زنده پخش خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین مستند تلویزیونی «درب چهار ساله خیبر» با موضوع انعکاس رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار