کد خبر: ۶۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار مطالبه حقوق کارگران شد و گفت: این قشر در پیچ و خم های زندگی و قسط های بانکی گیر کرده و خودشان جرأت گرفتن حقوق خود را ندارند.

به گزارش آرانیوز:آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه در جمع متولیان و تشکل‌های امور کار و کارگری استان با اشاره به هدف از خلقت انسان بیان کرد: اگرچه تمام اعضای بدن برای کار آفریده شده اما فرهنگ بشر دستبرد شده و از تعلیمات انبیا فاصله گرفته است.

وی با بیان اینکه کار در دین عبادت است، ادامه داد: امروزه کار را فقط در بخور و نمیر می‌بینند، در حالی که این گونه نبوده و زوایای مختلفی اعم از کسب روزی دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به حقوق معوقه کارگران بیان کرد: افرادی که از نعمات رفاهی بسیاری استفاده می‌کنند، اما حقوق معوقه کارگران را نمی‌دهند، در حالی که خود کارگران نمی‌توانند از این امکانات استفاده کنند و این خیلی بی وجدانی است.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بارها پیرامون پشتیبانی از کارگران سفارش کرده اند، اظهار کرد: متاسفانه کارگران اسیر بی توجهی‌ها شده‌اند و نسبت به پرداخت حقوق آنها بی معرفتی صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار مطالبه حقوق کارگران شد و افزود: این قشر در پیچ و خم‌های زندگی و قسط‌های بانکی گیر کرده‌اند و خودشان جرأت گرفتن حقوق خود را ندارند چرا که اخراجشان می‌کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه تفکرهای لیبرالی و خودپرستی باعث شده تا کارگران به این روز بیفتند و این مسئله‌ای بین المللی است، افزود: اصل این مشکلات از کشورهای غربی بوده که نفوذ آنها در کشور ما باعث این معضلات شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار