کد خبر: ۶۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
کرج - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز از آغاز به کار «قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز» در این استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمد دلاوریان بعد از ظهر دوشنبه در اولین جلسه «قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز» البرز که در اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز کل به منظور آغاز برنامه‌ریزی و عملیاتی کردن اهداف مورد نظر برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و تحقق مفاد تفاهم نامه فی مابین سازمان نوسازی مدارس کشور و سازمان بسیج سازندگی کشور که به منظور ایجاد «قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز» منعقد شده است.

وی ادامه داد: در این راستا امروز اولین جلسه عملیاتی این قرارگاه برای برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی فضاهای آموزشی مناطق محروم با همکاری اداره کل استان و سازمان بسیج سازندگی استان و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان آغاز به فعالیت کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با تشکر از همکاری بسیج در کنار خیرین بیان کرد: ورود بسیج سازندگی در عرصه مدرسه سازی علاوه بر اینکه در گسترش فضای آموزشی و تقویت نظام آموزشی، روحیه جهادی و تربیت جهادی در نسل جوان را دنبال خواهد کرد.

وی افرود: قطعاً ورود جهادگران به این عرصه علاوه بر اینکه آثار و برکات مؤثری به همراه خواهد داشت همچنین موج عظیمی برای تقویت این اقدام خداپسندانه به راه خواهد انداخت.

دلاوریان همچنین به رعایت اصول مسائل فنی و اجرایی پروژه‌ها و لزوم ایجاد بستر مناسب برای ارتقای همکاری بیشتر تأکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار