کد خبر: ۶۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: از ابتدای نهضت احسان و تعاون تاکنون ۴۴۶ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه با همدلی‌های بی نظیر همه نهادها و مردم انقلابی دیار علوی جمع آوری شده است.

به گزارش آرانیوز:سردار سیاوش مسلمی شامگاه سه شنبه در جمع گروه‌های جهادی با بیان اینکه یک نقش جدا نشدنی بین مردم و بسیج قائل هستیم، افزود: در واقع از قدرت و ظرفیت نرم مردم برای خود مردم استفاده می‌کنیم لذا بسیج جدای از مردم نیست بلکه خود مردم است.

وی اظهار داشت: با مجاهدت‌های شبانه روزی بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی توانستیم تعداد فوتی‌های کرونا را در پیک سوم شیوع آن به کم‌ترین میزان ممکن برسانیم و این ویروس منحوس را کنترل کنیم.

وی گفت: در پیک جدید کرونا، تمام اقشار ۲۲ گانه بسیج وارد میدان مقابله با این ویروس منحوس شدند و امروز با همین ظرفیت‌های پیش برنده در حال اجرای طرح شهید سلیمانی هستیم.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: با تلاش‌های بی وقفه بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، به دنبال قرنطینه معکوس برای افراد مسن و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند، هستیم تا بتوانیم با این امر شیوع کرونا را کنترل کنیم و باعث پیشگیری از ابتلای افراد به این ویروس شویم.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه با احسان و تعاون کریمانه خیرین و مردم مؤمن استان در قالب طرح شهید سلیمانی جمع آوری و به افرادی که به واسطه ویروس کرونا، دچار آسیب‌های معیشتی و شغلی شدند، اهدا شده است.

سردار مسلمی عنوان کرد: از ابتدای نهضت احسان و تعاون تا به حال ۴۴۶ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه با همدلی‌های بی نظیر همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی، خیرین و مردم انقلابی دیار علوی جمع آوری و در بین مردم نیازمند استان توزیع شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار