کد خبر: ۶۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
بیرجند- مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از فعالیت هزار و ۵۰۰ جهادگر در مناطق محروم استان طی ایام نوروز خبر داد و گفت: ۸۰۰ بسته معیشتی توسط این افراد بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش آرانیوز:مهدی هنری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت جهادگران بسیجی در نوروز امسال در قالب در اردوهای جهادی، بیان کرد: در نوروز سال جاری به دلیل شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی میزبان حضور گروه های جهادی میهمان نبودیم و گروهای جهادی بومی با رعایت پروتکل های بهداشتی درمناطق محروم استان خدمت رسانی کردند.

 وی ادامه داد: تنها چهار گروه جهادی دانشجویی مهمان از دانشگاه‌های تهران ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های مرزی زیرکوه، سربیشه و نهبندان حضور داشتند.

هنری اظهار کرد: این گروه‌های جهادی علاوه بر حوزه‌های عمرانی، در حوزه سلامت و بهداشت، دام و طیور، اقتصاد و اشتغال، علمی و آموزشی، آسیب‌های اجتماعی فرهنگی و حوزه‌های خدماتی در نقاط محروم استان خدماتی به ارزش هفت میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال ارائه دادند.

وی بیان کرد: همچنین بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی، ۶۷۰ بسته شیرینی و هزار و ۲۰۰ کیلو گرم میوه شب عید بین نیازمندان مناطق محروم توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از مرمت و بهسازی ۱۰۰ منزل محروم توسط این گروه ها خبر داد و گفت: همچنین ۹۷ سرویس بهداشتی در مناطق محروم احداث شد.

وی بیان کرد: هزار و ۵۰۰ جهادگر بسیجی در قالب ۱۳۰ گروه جهادی در سطح استان در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشت و سلامت، علمی، توزیع بسته‌های معیشتی، طرح شهید سلیمانی و غیره خدمت رسانی کردند.

بنا به گفته هنری، از این تعداد هزار و ۱۸۰ جهادگر آقا و ۴۱۰ جهادگر از خواهران بسیجی مشارک داشته اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار