کد خبر: ۶۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
کرج - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نیازمند همکاری حوزه علمیه البرز در تولید محتوای دینی، پرورشی و مهارتی هستیم.

به گزارش آرانیوز:سالار قاسمی ظهر سه‌شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق خوئینی مدیر حوزه علمیه استان البرز اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش در راستای آموزش گفت‌وگو، تصمیم‌گیری، جرأت، شهامت، خودباوری و خوداتکایی، دوست داشتن مردم و وطن باید باشد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموز ما باید به سراغ اولیا الله و ائمه برود، تصریح کرد: البته نیاز نیست که ما دانش‌آموزان را به این سمت ببریم، این‌ها فطرت آدمی است که اگر بیدار شود به سمت قرآن و دین کشیده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه بر این اساس باید سعی کنیم بستر را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: امروز آسیب‌های اجتماعی غوغا می‌کند و همه فرزندان ما در خطر هستند، باید در این زمینه بیش‌تر فعالیت داشته باشیم و نیازمند همکاری بیشتر و تولید محتوای مناسب از طرف حوزه‌های علمیه برای موضوعات مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه جنس کار آموزش و پرورش تربیتی و پرورشی است، گفت: ما باید همه تلاشمان در بخش آموزش عمومی باشد، در این زمینه حتی ایده نیز داشتم، چراکه در جمهوری اسلامی ایران توقع این است که آموزش کشور فقط با تدریس شیمی و دروسی دیگر نباشد، البته باید باشد اما دست برترمان که باید توأمان با علم باشد، جای خود دارد و این کار ما نیست.

قاسمی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین موضوع این جلسه همکاری و تشکیل ستاد آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان البرز است، اظهار کرد: بر این اساس باید کانال‌های مجازی در شبکه شاد برای تولید و انتشار محتوای دینی، پرورشی و مهارتی برای دانش‌آموزان ایجاد شود.

وی متذکر شد: امروز دانش‌آموزان ما به خاطر محتوایی که رقبای ما تولید می‌کنند، تحت تأثیر فضای مجازی هستند، بنابراین باید این زمینه را فراهم کنیم تا محتوا را به صورت مشترک تولید کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار