کد خبر: ۶۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
رشت- استاندار گیلان با اشاره به پیوند میان ارتش و مردم و تلاش نیروهای ارتشی برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب، گفت: رشادت ارتش جمهوری اسلامی در ایام کرونا فراموش نشدنی است.

به گزارش آرانیوز:ارسلان زارع صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت ضمن پاسداشت این روز، اظهار کرد: ۲۹ فروردین یادآور ایمان و اعتقاد راسخ، انضباط و حرکت در چارچوب قانون و منافع و مصالح ملی و پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور و حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی است که نیروهای ارتش به شایستگی و صلابت بر دوش دارند و نماد میهن دوستی و شجاعت و فداکاری هستند.

وی با بیان اینکه ارتش از نخستین روزهای انقلاب همواره در صحنه‌های فراموش نشدنی پیوند خود را با ملت و فداکاری را در راه ارزش‌های اسلام و ایران نشان داده است، گفت: ارتش همه جا برای اقتدار ایران و خدمت بی چشمداشت به مردم حتی در دشوارترین عرصه‌ها الگو بوده است.

زارع با اشاره به اینکه ارتش مایه آرامش ملت ایران است، اضافه کرد: ملت ایران و به ویژه گیلانیان فراموش نمی‌کنند که نیروهای ارتش سال گذشته در دوران اوج همه گیری کرونا در کنار مدافعان سلامت و یاوران حفاظت از جان مردم حماسه‌ها آفریدند و تاریخ ساز شدند.

وی به امنیت مطلوب استان گیلان اشاره کرد و ادامه داد: در امنیت و آرامش مطلوب گیلان نیروی دریایی ارتش مستقر در این استان همواره عاملی مؤثر بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار