کد خبر: ۶۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
بیرجند- مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی از فعالیت سه اندیشکده اساتید بسیجی در حوزه آب، محصولات استراتژیک کشاورزی و معدن در استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:، سید جواد حسینی واشان ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان با اشاره به رسالت های بسیج اساتید استان بیان کرد: تاکنون ۸۰ درصد اساتید دانشگاه های سطح استان عضو این سازمان شده اند.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های جنگ نرم و پیوست نگاری فرهنگی برای اساتید بسیجی و برگزاری استارت آپ‌های انتخاباتی از جمله اقدامات انجام شده طی سال های گذشته است.

حسینی واشان، آگاهی بخشی و امیدآفرینی در جامعه برای حضور پرشور در انتخابات و رصد فعالیت‌های فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم دشمن را از جمله مهم ترین رسالت های بسیج اساتید دانست و افزود: با توجه به جنگ فرهنگی دشمن، افسران جوان و فرماندهان جبهه جنگ نرم برای پاسخ‌گویی به شبهات در بستر مجازی افزایش پیدا کرده است.

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح «استاد و مسجد» بیان کرد: در این طرح از ظرفیت اساتید در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، حقوقی و سیاسی با محوریت امامان جماعت در مساجد استفاده می شود.

حسینی واشان بیان کرد: اجرای اردوی راهیان علم و فناوری برای استادان دانشگاه و اجرای طرح «فدک و جهش تولید» برای حمایت و افزایش تولیدات خرد و خانگی از دیگر اقدامات این سازمان است.

وی از فعالیت سه اندیشکده اساتید بسیجی در حوزه آب، محصولات استراتژیک کشاورزی و معدن خبر داد و گفت: این دانشکده ها مسائل و مشکلات مطرح در این حوزه ها را رصد کرده و پیشنهاداتی برای حل آن ارائه می دهند.

حسینی واشان با اشاره به ادغام دانشگاه صنعتی با دانشگاه بیرجند، بیان کرد: با توجه به اینکه این طرح در بسیاری از دانشگاه های کشور اجرا نشده، کار درستی نیست مگر اینکه طرح به صورت جامع در کل کشور و به صورت همزمان اجرا شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار