کد خبر: ۶۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
مشهد - کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه از دوشنبه به سرعت وزش باد در اغلب مناطق افزوده می‌شود، گفت: از امروز رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آرانیوز:آیدا فاروقی  با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های قوچان با کمینه دما ۵ درجه سانتی‌گراد سردترین و سرخس با بیشینه دما ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده‌اند، بیان کرد: طی همین مدت بیشترین میزان بارش از شهرستان جغتای به میزان ۱۴.۶ دهم میلی‌متر و بیشترین سرعت وزش باد هم از شهرستان جغتای با سرعت ۷۹ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی همین مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۱۱ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

وی افزود: از امروز به خصوص در ساعات بعد از ظهر برای مناطقی از شمال غرب و دامنه‌های بینالود رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، همچنین از اواخر شب به طور موقت جو به نسبت پایدار و آرام می‌شود.

فاروقی با بیان اینکه از روز دوشنبه به سرعت وزش باد در اغلب مناطق افزوده می‌شود، به طوری که در شمال غرب و شرق استان وزش باد شدید و بسیار شدید را شاهد خواهیم بود، گفت: این سرعت وزش باد همراه با پدیده گرد و خاک، کاهش میدان دید و احتمال آسیب به سازه‌های موقت داشت.

وی اظهار کرد: از روز دوشنبه بعد از ظهر افزایش ابر را خواهیم داشت که در مناطقی از شمال غرب، مرکز و بخش‌هایی از جنوب غرب استان رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق اتفاق می‌افتد.

فاروقی در انتها افزود: از فردا به تدریج روند افزایشی دما در سطح استان آغاز خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها