کد خبر: ۶۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۹ کودک مبتلا به کرونا در این استان بستری هستند.

به گزارش آرانیوز:ابراهیم شکیبا بعد از ظهر امروز  با اشاره به آمار ویروس کرونا در استان کرمانشاه اظهار کرد: ۱۹ کودک مبتلا به ویروس کرونا در این استان بستری هستند.

وی افزود: تعداد کل بیماران کرونایی که در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، به ۷۰۸ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این تعداد بیمار در ۱۵ بیمارستان مرکز این استان و ۱۰ بیمارستان در شهرستان‌ها بستری هستند.

شکیبا با اشاره به فوت هشت بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در استان کرمانشاه گفت: صبح امروز نسبت به روز گذشته با افزایش هشت بیمار متصل به دستگاه تنفس مصنوعی، این تعداد با افزایش بیش از ۵۰ درصدی همراه بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به شروع موج چهارم ویروس کرونا در استان کرمانشاه، نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این استان تشدید خواهد شد.

شکیبا با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌ها در غربالگری و بیماریابی ویروس کرونا در راستای مقابله با موج جدید آن بسیج می‌شود، افزود: با تلاش‌ها و تمهیدات صورت گرفته به منظور شناسایی سریع‌تر افراد مبتلا به بیماری کرونا و افرادی که در تماس نزدیک با آن‌ها بوده‌اند، تعداد روزانه تست‌های تشخیصی در سطح استان کرمانشاه افزایش یافته و غربالگری بیماران با جدیت ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ویروس جهش یافته کرونا گفت: در مبارزه با ویروس جهش یافته کرونا مردم مهمترین نقش را داشته و همراهی آن‌ها اهمیت به سزایی دارد.

وی ادامه داد: تمامی جامعه باید با رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، لزوم در خانه ماندن و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر، خادمان سلامت را در مسیر مقابله با موج جدید ویروس کرونا یاری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار