کد خبر: ۶۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
سنندج- رئیس حوزه هنری کردستان گفت: جایزه رتبه برتر بخش منولوگ نخستین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی استاد نامور در گلستان به شهرام میرزایی هنرمند کردستانی رسید.

به گزارش آرانیوز:امین مرادی  اظهار کرد: آئین اختتامیه نخستین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی استادنامور که به صورت مجازی با حضور رضا یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و خانواده زنده یاد محمدهادی نامورراد با معرفی نفرات برتر بخش‌های مختلف جشنواره برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره که داوری آن بر عهده حسن رستمانی، جواد پیشگر و فرشید مصدق بود، پس از قرائت بیانیه هیأت داوران، برگزیدگان در دو بخش کرونا و آزاد به شرح ذیل معرفی شدند.

مرادی اعلام کرد: در بخش منولوگ شهرام میرزایی از کردستان، در بخش کرونا حمید میرزایی زاده از گنبدکاووس و در بخش کوتاه محمد میرعرب رضی برگزیده شدند.

وی افزود: نخستین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی استاد نامور به همت مؤسسه تک منظوره هنرهای نمایشی استاد محمدهادی نامور راد و جمعی از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی برگزار شد.

شهرام میرزایی کردستانی هنرمند عرصه هنرهای نمایشی استان کردستان در سال ۱۳۴۷ درسنندج دیده به جهان گشود و تاکنون در جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای و کشوری عناوین مختلفی را کسب کرده است که از جمله می‌توان به کسب عنوان برتر در جشنواره تئاتر فجر، جشنواره تئاتر کردی سقز، چندین جشنواره استانی ومنطقه ای و کشوری اشاره کرد.

وی علاوه برکارگردانی در زمینه نویسندگی، بازیگری و طراحی صحنه نیز فعالیت گسترده‌ای را داشته و در این بخش‌ها نیز عناوین مختلفی را کسب کرده است.

دبیری سی امین جشنواره تئاتر استانی کردستان، داور چندین دوره جشنواره تئاتر استانی و منطقه‌ای، تئاتر چندین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی قلم سبز، داورجشنواره استانی تئاترماه «وتار» در کردستان، نویسندگی نمایشنامه‌های رادیویی و کارشناس مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کردستان بخشی دیگر از فعالیت‌های این هنرمند محسوب می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار