کد خبر: ۶۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
مشهد- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا پایان هفته در سطح استان بارش باران همراه با وزش باد را خواهیم داشت.

به گزارش آرانیوز:زهرا آهنگرزاده  از آغاز تدریجی بارش‌ها در سطح استان خبر داد و بیان کرد: از امروز در نواحی مرتفع شمالی استان افزایش ابرناکی و رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز ضمن تقویت ناپایداری‌ها بر گستره بارش‌ها در سطح استان افزوده خواهد شد و در مناطق شمالی و مرکزی استان رگبار و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ وجود خواهد داشت که پیامد آن آبگرفتگی معابر و ایجاد رواناب خواهد بود.

وی افزود: همچنین وزش باد شدید موجب بروز پدیده گرد و خاک به ویژه در نواحی جنوبی استان خواهد شد.

آهنگرزاده با بیان اینکه ناپایداری‌ها به تناوب تا پایان هفته و به خصوص در ساعات بعد از ظهر تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: به لحاظ دمایی از امروز کاهش ٣ تا ۵ درجه‌ای دما را خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: طی ٢۴ ساعت گذشته شهرستان‌های مه‌ولات با دمای ٣٣ درجه سانتی‌گراد و گلمکان با دمای ٧ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین بوده‌اند، همچنین بیش‌ترین شدت وزش باد هم از شهرستان نیشابور به میزان ۶٨ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی افزود: طی همین مدت دمای مشهد بین ١١ و ٢٨ درجه در نوسان بوده، از امروز هم در شهر مشهد رگبار و رعد و برق و وزش باد پدیده‌های شاخص جوی خواهند بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار