کد خبر: ۶۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
شهرکرد- مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: باید از تمام ظرفیت ها برای گسترش فرهنگ خدمت در جامعه بهره گیری کرد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام مهدی طاهری شامگاه شنبه در نشست توجیهی مهرواره محله همدل با اشاره به اینکه که باید فضیلت‌های فردی به فضیلت‌های اجتماعی تبدیل شوند، گفت: احیای برخی سنت‌ها در جامعه ضروری است و این مهم سبب می‌شود که فضیلت‌های فردی به فضیلت‌های اجتماعی تبدیل شوند.

وی گفت: برخی مسائل و مشکلات باید به صورت نقطه‌ای و محله‌ای مورد بررسی قرار گیرد و این مسائل حل شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: وقتی خود مردم درگیر حل مسائل می‌شوند سختی‌ها حل را می چشند و بسیاری از مشکلات به خوبی حل می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید سرمایه‌های اجتماعی را برای حل مسائل اجتماعی به کار گرفته شود، ادامه داد: باید انتظار خدمت را به افتخار خدمت تبدیل کنیم.

طاهری عنوان کرد: خارج کردن اهالی یک محله و منطقه از بی تفاوتی نسبت به مسائل آن محله ضروری است و مسئولیت پذیری را در یک محله فرهنگ سازی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فضیلت‌های فردی باید بسط پیدا کنند و به یک فضیلت اجتماعی تبدیل شوند.

وی ادامه داد: باید انتظار خدمت به فرهنگ افتخار خدمت تبدیل شود و باید فرهنگ خدمت در جامعه گسترش پیدا کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعال سازی مراکز نیکوکاری با همکاری کمیته امداد در مساجد از اقداماتی است که زمینه ورود مردم برای خدمات رسانی را فراهم کرده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار