کد خبر: ۶۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
اردبیل - فرماندار اردبیل به شیوع بالای بیماری کرونا در اردبیل اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای در اردبیل اعمال خواهیم کرد.

به گزارش آرانیوز:مسعود امامی یگانه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل به آغاز پر قدرت پیک چهارم کرونا بلافاصله بعد از تعطیلات نوروز در اردبیل اشاره و اظهار کرد: از ۱۹ فروردین ماه محدودیت‌هایی در حوزه فعالیت برخی از مشاغل و اصناف اعمال شده است که در این رابطه شاهد تعطیلی ۸۰ درصدی اصناف و مراکز در اردبیل هستیم.

وی ادامه داد: محدودیت‌های اصناف همزمان با محدودیت‌های ترافیکی در اردبیل آغاز شده است که در این رابطه تعطیلی بازار سنتی و بازارهای سرپوشیده و مجتمع‌های تجاری در شهر در دستور کار ستاد شهرستان مقابله با کرونا است.

فرماندار اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی اردبیل نیز خبر داد و افزود: بیش از ۴۰ اکیپ برای نظارت بر روند اجرای محدودیت‌های کرونایی در اردبیل فعال شده و در سطح شهر با قبول ماموریت‌هایی در حال نظارت و سرکشی هستند.

به گفته امامی‌یگانه هم‌اکنون به جز گروه‌های یک که شامل تأمین مایحتاج ضروری مردم بوده بقیه مراکز و اصناف از امروز در شهر اردبیل تعطیل هستند و با متخلفانی که قصد سرپیچی از پیروی از دستور ستاد کرونا دارند برخورد می‌شود.

وی همکاری مردم و کسبه را برای موفقیت‌آمیز بودن این محدودیت‌ها با هدف کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا ضروری دانست و افزود: خوشبختانه تا به اکنون همکاری مردم و اصناف و بازاریان قابل قبول و شایسته تحسین بوده است.

فرماندار اردبیل همچنین از ممنوعیت تردد خودروهای با پلاک غیربومی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: ورود خودرو با پلاک غیر بومی به اردبیل ممنوع بوده اما ترددهای اداری ضروری، امورات قضائی و درمانی با ارائه مدارک و اخذ جواز تردد، بلامانع است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار