کد خبر: ۶۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کرج - رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه قطار شهری و بزرگراه شهید سلیمانی از اولویت‌های مهم شهر هستند، گفت: امسال تحت هر شرایطی باید ایستگاه‌های اولویت‌دار مترو افتتاح شوند.

به گزارش آرانیوز:اکبر سلیم‌نژاد ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان شهرداری کرج با تأکید بر اینکه فصل جدیدی از کار و تلاش در شهر آغاز شده است، اظهار کرد: به همت خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج امسال شاهد شکوفایی عمرانی و به ثمر نشستن کارهای بزرگ خواهیم داد و شهروندان گرامی در کوتاه‌مدت آثار آن را به صورت ملموس احساس می‌کنند.

وی بیان کرد: یکایک مدیران و کارکنان و کارگران شاغل در مجموعه مدیریت شهری کرج باید بیشتر از سال‌های گذشته از توان و ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم استفاده کنند تا بتوانیم بهره‌وری سازمانی را ارتقا ببخشیم و به دنبال رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی باشیم؛ تکمیل پروژه‌های عمرانی بی‌شک در صدر اولویت‌ها قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: مبنای همه انتصابات در شهرداری کرج باید شایسته‌سالاری و استفاده از نیروهای باانگیزه و کاردان و لایق و انقلابی باشد تا بتوانند در شرایط سخت کنونی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با مدیریت صحیح نیروها، منابع مالی و امکانات، بهترین خدمات و کارها را با استفاده از کمترین امکانات رقم بزنند.

وی افزود: شرایطِ امروز با دوران دفاع مقدس تفاوتی ندارد و در جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم و باید جهادی و بسیجی‌وار در میدان حضور پیدا کنیم.

بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای تأمین هزینه‌های کرج در نظر گرفته شده است

سلیم‌نژاد تصریح کرد: امروز مدیریت پشت میزی پاسخگوی نیازها و مشکلات شهر نیست، امسال بیش از ۴ هزار میلیارد تومان درآمد برای تأمین هزینه‌های اداره کلان‌شهر کرج با ۱۰ منطقه متراکم جمعیتی در نظر گرفته شده که باید محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام متعددی وجود دارند که باید تکمیل شوند و همین طور ارائه خدمات شبانه‌روزی نیازمند تحقق بودجه است، بنابراین امسال هر نیروی مدیریت شهری باید خود را در قبال شهر و شهروندان بیشتر از گذشته مسئول بداند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه قطار شهری و بزرگراه شهید سلیمانی از اولویت‌های مهم شهر هستند، عنوان کرد: امسال تحت هر شرایطی باید ایستگاه‌های اولویت‌دار مترو افتتاح شوند که می‌توان آن را بزرگ‌ترین اقدام دوره کنونی مدیریت شهری دانست، چراکه در سخت‌ترین شرایط درآمدی و در فصل تحریم‌ها ما کاری بزرگ را محقق کردیم که برخی تصورِ انجام آن را هم نداشتند و اوایل دوره می‌گفتند که درهای پروژه را قفل بزنید و پولتان را در تونل‌های قطار شهری هدر ندهید.

وی گفت: دوره پنجم شورای شهر کرج در حوزه‌های مختلف عملکرد خوبی داشته و اقدامات متفاوت و کلانی را نسبت به گذشته شاهد هستیم؛ چه در بحث افتتاح پروژه‌ها و بوستان‌ها و پارک‌ها، چه در بحث شفافیت و ایجاد زیرساخت‌های شهرداری الکترونیک، چه در بحث محله محوری و توسعه سرانه‌های خدماتی و رفاهی و چه در مباحث اجتماعی از نام‌گذاری روز فرهنگی کرج تا دیگر مباحث شاهد تغییرات و تحولاتی شگرفی هستیم.

سلیم‌نژاد متذکر شد: امیدواریم سال جدید نیز با نهضت جهادی خدمت‌رسانی بسیجی و انقلابی به مردم شریف و شهیدپرور همراه خواهد بود

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار