کد خبر: ۶۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
آستارا- فرمانده انتظامی استان گیلان، گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس ورود ۸۰۰ هزار خودرو به استان گیلان ثبت شده است.

به گزارش آرانیوز:سردار عزیز الله ملکی بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از پل مرزی مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اخیراً وضعیت کرونای پنج شهر استان گیلان به نارنجی تغییر کرد و ماندگاری گردشگران این وضعیت را تشدید خواهد کرد و انتظار داریم مسافران با عنایت به نکات راهنمایی و رانندگی سریعاً به شهرهای خود بازگردند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی نیروی انتظامی استان گیلان از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین ماه اجرا شد و در این مدت ۸۰۰ هزار خودرو از سایر استان‌های کشور وارد استان گیلان شدند، افزود: خوشبختانه تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ نسبت به نوروز سال قبل ۱۹ درصد کاهش یافته است و در این راستا تلاش‌های شبانه روزی نیروهای پلیس راه و راهور قابل قدردانی است.

وی، گفت: در تعطیلات نوروز ۵۳۰ مورد گشت‌های انتظامی، ترافیکی، تخصصی و نظارتی اجرا شد و نصب بنرهای آموزشی، ارائه هشدارهای انتظامی، ترافیکی و آموزش از طریق فضای مجازی و صدا و سیما از دیگر اقدامات پلیس استان گیلان برای کاهش جرایم و ارتقا امنیت مسافران و شهروندان در این ایام بود.

فرمانده انتظامی گیلان، ادامه داد: پلیس از ظرفیت‌های مردمی هم در قالب طرح نوروزی استفاده کرد و با بهره گیری از هزار و ۸۰ نفر پلیس افتخاری و همچنین هزار و ۲۷۵ نفر از نگهبانان مراقبتی و حفاظتی، اقدامات خوبی در جهت ارتقا امنیت پایدار انجام داد.

سردار ملکی در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان ضمن بازدید از پل مرزی مشترک دو کشور همسایه ایران و جمهوری آذربایجان، محل تردد خودروهای ترانزیت خارجی، درب خروجی گمرک مرزی آستارا، پلیس گمرک و واحدهای مختلف ستاد نیروی انتظامی این شهرستان مرزنشین شمال کشور بازدید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار