کد خبر: ۶۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
مشهد - کارشناس فوتبال گفت: تیم فوتبال پدیده مشهد از بخش مدیریتی ضربه خورده و هنوز این تیم مانند تیم ابومسلم در دل هواداران جای نگرفته است.

به گزارش آرانیوز:سجاد علیزاده  با اشاره به اینکه تیم فوتبال پدیده دچار مشکلات مدیریتی شده و مدیرعامل و اسم این تیم تغییر کرده است، بیان کرد: تیم فوتبال پرسپولیس تهران نایب قهرمان آسیا شد و به لیگ برگشت، اما مشکلاتی هم برای این تیم به وجود آمد که باعث شد مهره‌های خود را از دست بدهد، ولی با تدبیری که یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم داشت پرسپولیس را به روزهای اوج خود رساند و هم اکنون این تیم در جایگاه خوبی قرار دارد.

کارشناس فوتبال گفت: تیم فوتبال پدیده مشهد این شرایط را ندارد، این تیم مشهدی مهره‌های خود را از دست داده و در حال حاضر سید مهدی رحمتی بیشتر در حال مدیریت کردن این تیم است تا اینکه بخواهد سرمربی تیم فوتبال پدیده باشد.

وی در ادامه افزود: پدیده یک زمانی راندمان خوب و مناسبی داشت و نتایج قابل قبولی هم می‌گرفت، اما این تیم از بخش مدیریتی ضربه خورد، از همین‌رو تیم فوتبال پدیده هنوز مانند تیم ابومسلم در دل هواداران مشهدی جای نگرفته است.

علیزاده اظهار کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما پرسپولیس نسبت به تیم پدیده در وضعیت بهتر و ایده‌آل‌تری قرار دارد.

کارشناس فوتبال در خصوص اتفاقات رخ داده برای امین قاسمی‌نژاد هم بیان کرد: اتفاقاتی که برای امین قاسمی‌نژاد رخ داده بستگی به تفکر حرفه‌ای این بازیکن دارد، لذا باید در هر تیمی که می‌رود خود جایگاه خودش را به دست بیاورد و نباید این اتفاقات تأثیر منفی روی این بازیکن بگذارد.

وی در انتها گفت: متأسفانه فوتبال حرفه‌ای ما در دست افراد ناحرفه‌ای قرار گرفته است.

گفتنی است؛ از هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس ایران دو تیم پدیده خراسان و پرسپولیس تهران شنبه ۱۴ فروردین از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم می‌روند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار