کد خبر: ۶۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
قوچان - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از کسب درجه «ایثار» توسط اسماعیل خیاط آزاد، نجاتگر فعال جمعیت هلال‌ احمر قوچان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:مسعود برازنده  با اشاره به کسب درجه «ایثار» توسط اسماعیل خیاط آزاد، نجاتگر فعال جمعیت هلال احمر قوچان، بیان کرد: اعضایی که به درجه نجاتگر یکمی رسیده باشند و حد امتیاز لازم را به دست آورند به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور معرفی می‌شوند، لذا چنانچه این نجاتگران موفق به کسب نمره لازم در آزمون‌های سخت مهارتی و آمادگی جسمانی شوند به درجه «ایثار» که بالاترین درجه امدادی جمعیت هلال احمر نائل می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان گفت: آیتم‌های این آزمون به صورت تخصصی شامل تست کوپر، دراز و نشست، انعطاف نیم تنه به جلو، دوی ۴۵ متر، پرش طول درجا، فشار موازی، پرش جفت دو طرف، دوی مارپیچ، معلق ماندن، آزمون‌های پیش بیمارستانی، جستجو و نجات در جاده، جستجو و نجات در آوار، جستجو و نجات در کوهستان و جستجو و نجات در محیط‌های آبی می‌شوند.

وی افزود: اسماعیل خیاط آزاد پس از طی آزمون‌های مربوطه در محل سازمان امداد و نجات موفق به کسب حد نصاب نمره شده و به درجه «ایثار» نائل شد.

برازنده در انتها گفت: موفقیت مذکور را به نامبرده و خانواده جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان تبریک گفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار