کد خبر: ۶۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
کرج - رئیس سازمان بسیج مداحان البرز از برگزاری جشن خودرویی نیمه شعبان در این استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:ابراهیم نوروزی فر  با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) اظهار کرد: سازمان بسیج مداحان استان البرز با راه اندازی پویش نسیم انتظار ویژه برنامه‌هایی را در روز نیمه شعبان برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: اولین برنامه این سازمان امروز یکشنبه هشتم فروردین ساعت ۱۵ در قالب کاروان خودرویی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز تصریح کرد: اجرای مراسم مولودی خوانی توسط ذاکرین اهل بیت (ع)، نور افشانی در پارک ایران زمین عظیمیه کرج با حضور عاشقان حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین فردا ساعت ۱۴ همزمان با نیمه شعبان همایش و جشن خودرویی و موتوری همراه با ایستگاه‌های صلواتی سیار از مصلای کرج تا آستان مقدس امام زاده محمد (ص) حصارک کرج برگزار می‌شود.

نوروزی فر ادامه داد: جشن با شکوهی دیگری با حضور عاشقان، مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت در این امامزاده عظیم الشان نیز، برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، امام جمعه کرج، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز و سازمان بسیج مداحان استان نیز، برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقه دل نوشته امام عصر (عج) از سوی این سازمان اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه دل نوشته‌های خود را در قالب پویش نسیم انتظار به دبیرخانه این مسابقه ارسال و به قید قرعه به بهترین‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: راه اندازی چله معنوی تعجیل در امر فرج امام زمان (عج) از نیمه شعبان تا اعیاد دیگری که در پیش داریم، با قرائت زیارت عاشورا، دعای عهد و …برگزار می‌شود.

 

نوروزی فر با اشاره به برگزاری جشنواره جشن خانگی ویژه نیمه شعبان برای عموم مردم استان البرز، متذکر شد: علاقه مندان می‌توانند در محورهای مختلف تزئین منازل، مداحی، قرائت قرآن و مراسم‌هایی که در منازل خود در این روز مبارک برگزار می‌کنند با جزئیات عکس و فیلم تهیه و با ارسال به دبیرخانه جشنواره به قید قرعه هدایای نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار