کد خبر: ۶۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کرمانشاه- فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با اشاره به امنیت مطلوب حاکم در استان کرمانشاه تاکید کرد: ارتش و پلیس حافظان امنیت جامعه هستند.

به گزارش آرانیوز:امیر سرتیپ فرهاد آریانفر بعد از ظهر امروز در دیدار با عوامل انتظامی در کرمانشاه، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی به برکت حضور فرماندهانی شجاع و میدانی نظیر سردار سلمانی به یکی از نقاط قوت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همه گوش به فرمان ولایت هدفی جز ایجاد امنیت پایدار در جامعه و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ندارند و به فضل الهی و با هدایت رهبر فرزانه انقلاب ایران اسلامی به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با اشاره به تعامل گسترده نیروی انتظامی و ارتش، خواستار افزایش تعامل و همکاری‌های دو طرف شد و تصریح کرد: گسترش تعاملات در نهایت باعث افزایش اقتدار کشور و امنیت جامعه می‌شود.

امیر آریانفر در پایان بار دیگر با تبریک به سردار جمالی به خاطر ارتقا درجه به سرتیپ دومی، امنیت استان کرمانشاه را بسیار مطلوب و آن را نتیجه مدیریت صحیح مدیران و تلاش‌های شبانه روزی مأموران خدوم نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: ارتش و پلیس نیروهایی مردمی و حافظ امنیت جامعه هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار