کد خبر: ۶۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
قشم - مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقه پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی با موضوع «احساس تعلق به ایران اسلامی» ویژه جزیره قشم خبر داد

به گزارش آرانیوز:علیرضا کمساری اظهار کرد: این برنامه با همکاری مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف تقویت و ترویج فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی اجرا می شود.

وی ادامه داد: محورهای موضوعی این پویش به چهار بخش محوری تقسیم شده که شامل اشتراکات ملی و قومی، اشتراکات فرهنگی، پوشش، زبان میان اقوام ایرانی، مسوولیت پذیری فردی و اجتماعی، مشارکت های جمعی در پیشگیری و مقابله با کرونا، است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب های تولید محتوای رشته های فرهنگی هنری، فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه، تایپوگرافی، طرح گرافیکی، موشن گرافی، مد و لباس، خوشنویسی، عکس، سیاه قلم، نقاشی و نقاشی کودکان ارسال کنند.

به گفته کمساری؛ علاقه مندان به شرکت در این پویش، آثار خود را در صفحه اینستاگرام شخصی خود با ایجاد هشتک #احساس_ تعلق _به_ایران_اسلامی_جزیره_قشم بارگذاری و همچنین صفحه اینستاگرام پویش (ir_islamic_poyesh_qeshm) را در قسمت برچسب (تگ) نموده و صفحه را دنبال کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کیفیت فنی و محتوایی، میزان بازدیدکنندگان و نظرات آنان پس از داوری در هر رشته، انتخاب شده و به نفرات برتر لوح سپاس و جایزه نقدی تعلق می گیرد.

گفتنی است؛ زمان اجرای پویش از ۱تا ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ بوده و نتایج آن در تاریخ ۱۲ فرورودین ماه است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار