کد خبر: ۶۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره گیری از نیروی انقلابی، متعهد و متخصص، دژ نفوذ ناپذیر انقلاب اسلامی است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام شمس الله جلیلیان ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین (ع) جایگاه ویژه ای نزد خداوند متعال دارد و همه مسلمانان تا قیامت به سردار دشت کربلا مدیون هستند زیرا هرچه که داشتند در راه دین خدا فدا کردند.

وی با اشاره به میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز افزود: حضرت عباس (ع) بزرگترین جانباز اسلام است و ایشان نماد بصیرت برای تمام مردم هستند و لحظه‌ای امام خود را تنها نگذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه حفاظت از آرمان‌های انقلاب را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) بر عهده دارد و امام خمینی (ره) در مورد سپاه فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.

جلیلیان بیان کرد: در مدت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی کشور با حوادث و بحران‌های متعددی رو به رو بوده و هر کجا که سپاه ورود کرده اعم از سیل، زلزله و ناامنی‌ها در برخی از مناطق، با انجام وظایف خود رضایت رهبر معظم انقلاب را همراه داشته است.

وی با اشاره به سه بعد معنوی، علمی و نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه پاسداران با بهره گیری از نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص به دژ نفوذ ناپذیر کشور در برابر دشمنان تبدیل شده و سپاه مصداق آیه شریفه است که فرماید هرچه می‌توانید برای مقابله با دشمنان آماده کنید تا دشمنان خود را بترسانید.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) خاطر نشان کرد: با ظهور داعش و پشتیبانی آمریکا از این گروه تروریستی بسیاری از افراد کار را تمام شده قلمداد کردند اما سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا با آنها مقابله کرد و گفت ما ملت امام حسین (ع) هستیم.

جلیلیان افزود: در هر کجای عالم که مظلومی ندای مظلومیت سر دهد سپاه پاسداران از آنها حمایت خواهد کرد و امروز سپاه پاسداران به معیاری برای تشخیص حق و باطل تبدیل شده است‌.

بیش از ۲۸۷ هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه توزیع شده است

وی با اشاره فعالیت سپاه نبی اکرم (ص) در سال ۱۳۹۹ گفت: در سال جاری ۲۸۷ هزار و ۵۱۱ بسته کمک مومنانه، ۱۷ هزار و ۹۰۰ بسته لوازم التحریر، ۲۶۵ هزار و ۸۰۶ بسته اقلام بهداشتی بین نیازمندان در استان کرمانشاه توزیع شده است.

جلیلیان تصریح کرد: ایجاد ۱۰ نقاهتگاه، ویزیت رایگان افراد کم برخوردار توسط تیم‌های شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی، آزادی ۴۱۰ زندانی توسط بسیج حقوق دانان، بازسازی و مرمت ۴۹ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و ساخت ۳۵۲ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد از اقدامات سپاه استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: همچنین احداث سه پروژه ورزشی، چهار کانال آب روستایی و ایجاد پنج هزار گروه جهادی متشکل از ۴۴ هزار ۳۰۷ نفر از دیگر اقدامات سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه است.

سپاه پاسداران ورود مصداقی به انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد داشت

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: سپاه پاسداران از هیچ جناحی در انتخابات حمایت نخواهد کرد و در مسیر تبیین منویات مقام معظم رهبری و افزایش مشارکت مردم در انتخابات حرکت خواهد کرد.

جلیلیان خاطر نشان کرد: افراد در انتخابات قول‌هایی می‌دهند که از عمل به آنها ناتوان هستند و باید دولت انقلابی تشکیل شود تا با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی به حل مشکلات کشور بپردازد.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران افزود: هیچگاه منکر تأثیر تحریم بر اقتصاد کشور نیستیم اما بیشتر مشکلات معیشتی مردم ناشی از سو مدیریت‌ها است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار