کد خبر: ۶۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
یزدـ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه سیر ابتلا به کرونا در یزد دوباره صعودی شده است، گفت: طی ۸۰ روز گذشته، آمار بیشترین میزان بستری در بیمارستان‌های استان یزد ثبت شد.

به گزارش آرانیوز:محمود نوری شادکام  از افزایش بستری‌های مشکوک به کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: در طول ۲۴ ساعت گذشته آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های یزد به ۱۹۳ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه پنجم دی ماه، بیشترین تعداد بیماران بستری مبتلا و مشکوک به کرونا در استان به ثبت رسیده است، افزود: امروز بعد از ۸۰ روز دوباره آمار بستری‌ها رکورد زد و به بیشترین میزان خود رسید.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: در حال حاضر از ۱۹۳ بیمار مشکوک یا مبتلا به کرونای بستری در بیمارستان‌های استان، ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.

نوری شادکام عنوان کرد: با توجه به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته و همزمانی آن با روزهای پایانی سال، همشهریان، بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و برای کارهای غیرضروری از حضور در اجتماعات جدا خودداری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار