کد خبر: ۶۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
کرمانشاه- ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند که وضعیت ۴۶ بیمار بستری نامساعد است.

به گزارش آرانیوز:هم اکنون ۱۴۶ نفر براثر ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند و در شبانه روز گذشته ۴۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

از مجموع ۱۴۶ بیمار بستری به دلیل ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه، ۴۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند و همچنین ۶ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

از این تعداد ۶۱ بیمار در بیمارستان شهر کرمانشاه و ۵۵ بیمار در بیمارستان سایر شهرستان‌ها بستری هستند.

بیمارستان‌های گلستان با ۳۶ نفر و فارابی با ۲۵ نفر از بیشترین تعداد موارد بستری در کرمانشاه برخوردارند و همچنین در شهرستان اسلام آباد غرب ۱۳ نفر، کنگاور ۱۲ نفر و پاوه هشت نفر بیشترین تعداد موارد بستری کرونا را دارا هستند.

از ابتدای شیوع کرونا در استان کرمانشاه ۲۸ هزار و ۱۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده‌اند.

در استان کرمانشاه تاکنون ۲۶ بیمار کرونا انگلیسی شناسایی شده است که ۱۸ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۶ نفر در شهرستان گیلانغرب و ۲ نفر در سرپل ذهاب زیر نظر کادر درمان قرار دارند.

هم اکنون بیماران کرونایی استان کرمانشاه در پنج بیمارستان در شهرستان‌ها و ۹ بیمارستان شهر کرمانشاه بستری هستند و ۱۴ بیمارستان از ۲۷ بیمارستان استان کرمانشاه بیمار کرونایی دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار