کد خبر: ۶۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
کرمانشاه- معاون فناوری و اطلاعات نیروی انتظامی استان کرمانشاه از فعالیت سه دفتر پلیس +۱۰ در کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش آرانیوز:کامبیز رستمی ظهر امروز  اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته سبب شده است که دفاتر پلیس +۱۰ و بسیاری از مشاغل با کاهش مراجعات مواجه شوند و برای حل این مشکل ارائه خدمات ترخیص خودرو و موتور سیکلت به این دفاتر با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی واگذار شده است.

وی افزود: به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز پلیس +۱۰ تاکنون هیچ گونه شکایتی از مراکز ارائه دهنده خدمات دریافت نشده است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به واگذاری بخشی از خدمات انتظامی استان کرمانشاه به دفاتر پلیس +۱۰ تصریح کرد: با هدف سهولت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان در یک مکان واحد، افراد می‌توانند خدمات تشخیص هویت، ترخیص خودرو، بیمه شخص ثالث و… را در این دفاتر دریافت کنند.

رستمی با اشاره به نحوه فعالیت مراکز پلیس +۱۰ در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز دفاتر پلیس +۱۰ از اول لغایت پنجم فروردین ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند.

وی ادامه داد: در شهرستان کرمانشاه سه دفتر پلیس +۱۰ در شمال، جنوب و مرکز شهر در ایام تعطیلات فعال بوده و شهرستان‌هایی که دارای بیش از یک دفتر پلیس +۱۰ هستند به صورت شیفتی در ایام نوروز فعالیت خواهند کرد.

معاون فناوری و اطلاعات نیروی انتظامی استان کرمانشاه از مردم خواست کرد: انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از دفاتر پلیس +۱۰ از طریق شماره تماس ۱۹۷ با بازرسی انتظامی در میان بگذارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار