کد خبر: ۶۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
اراک- دبیر شورای اسلامی شهر اراک گفت: اگر مشکلات تیم فوتبال آلومینیوم اراک با کمک شورای شهر قابل حل باشد این شورا از هیچ کمکی کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش آرانیوز:ایرج رضایی،  اظهار کرد: سرانه بهداشت و درمان استان مرکزی به خصوص شهرستان اراک ناچیز است، در چنین شرایط پیشنهاد احداث بیمارستان دوم تأمین اجتماعی را ارائه دادم، اما هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفت.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر اراک نمایندگان مردم هستند پس اگر درخواستی از مسئولین ارشد استانی می‌کنند، بنابر خواسته‌های مردمی است که با مراجعه به شورا بیان شده است.

طرح‌های پارک‌های محله‌ای و میادین میوه و تره بار در بودجه ۹۹ مصوب شد اما هنوز اجرایی نشده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های دیده شده در بودجه سال جاری که هنوز اجرایی نشده است، بیان کرد: در بودجه سال جاری برای ساخت پارک‌های محله‌ای، منابع مناسبی در نظر گرفته شد اما هنوز قدمی در خصوص اجرای این مهم برداشته نشده است. از طرفی ساخت میادین میوه و تره بار در پنج منطقه شهری اراک در بودجه ۹۹ مصوب شده بود که متأسفانه هنوز اجرایی نشده است.

رضایی تاکید کرد: سرپرست شهرداری اراک باید اجرای این بازارچه‌ها را در راستای ارائه ارزان قیمت میوه به شهروندان، هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار دهد.

آلومینیوم اراک متعلق به مردم استان مرکزی است

دبیر شورای اسلامی شهر اراک، در بخش دیگری سخنان خود در مورد وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک، خاطر نشان کرد: درست است که تیم فوتبال آلومینیوم به اسم کارخانه آلومینیوم اراک است ولی این تیم متعلق به کل مردم استان مرکزی است. بنابراین رفع سریع مشکلات این تیم باید در اولویت قرار گیرد.

رضایی افزود: این اصل باید مد نظر گرفته شود که در تیم داری فوتبال باید از نیروها بومی و دارای تعهد استفاده شود تا از بروز آسیب‌های جدی جلوگیری به عمل آید. امروز با توجه به وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم از نمایندگان اراک در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم تا به این مساله ورود کنند و آسیب‌های به وجود آمده را به حداقل برسانند.

وی اظهار کرد: اگر مشکلات تیم فوتبال آلومینیوم با کمک شورای شهر اراک قابل حل باشد این شورا از هیچ کمکی کوتاهی نخواهد کرد چرا که این تیم به دلیلی برای شادی شهروندان تبدیل شده و برای حفظ آن باید همه دست به دست هم دهند

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار