کد خبر: ۶۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
اراک- در پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان ۱۹هزار بسته حمایتی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی توزیع شد.

به گزارش آرانیوز:عصر دوشنبه در مرحله پنجم از رزمایش همدلی و احسان به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۱۹ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پنج مرحله رزمایش همدلی و احسان، یک مرحله نیز رزمایش مشق احسان و یک مرحله رزمایش احسان و سلامت را برگزار کرده است.

مجتبی تهامی ادامه داد: برای هفت مرحله رزمایشی که اشاره شد در مجموع ۱۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا در قالب پنجمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی از یک میلیون بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا سهم استان مرکزی ۱۹ هزار بسته معیشتی با اعتباری به مبلغ ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل اقلامی از قبیل ۲ عدد روغن، سه بسته ماکارونی، یک قوطی رب گوجه‌فرنگی، یک بسته حبوبات، مرغ و یک کیسه برنج به ارزش ۳۵۰ هزار تومان است.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی، ستاد اجرایی با توجه به شیوع کرونا به طور جدی در حوزه مقابله با ویروس کرونا اقدامات بسیاری انجام داده است و تا شکست کرونا این خدمت رسانی به طور مستمر ادامه دارد.

نظرشما
پربازدیدها