کد خبر: ۶۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
سنندج- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: ۳۲ هزار و ۸۰۲ زن سرپرست خانوار در استان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند.

به گزارش آرانیوز:محمدرسول شیخی‌زاده چهارشنبه شب در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: هم اکنون ۱۵۲ هزار نفر از جمعیت کردستان در قالب ۷۳ هزار خانوار از ۳۵ برنامه و ۹۴ خدمت این نهاد بهره مند هستند.

وی افزود: از این جمعیت بیش از ۳۲ هزار و ۸۰۲ نفر را زنان سرپرست خانوار، ۵۲ هزار سالمند، ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند و دو هزار دانشجو و طلبه هستند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه از سرفصل‌های مختلف بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان به جامعه هدف تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

شیخی زاده افزود: مردم کردستان در سال جاری ۳۶ میلیارد تومان زکات و سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمندان پرداخت کردند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن و وام ضروری به مددجویان پرداخت شده است.

شیخی زاده همچنین از اهدا ۱۷۷ فقره جهیزیه به نوعروسان و ۱۷ هزار و ۵۰۵ مورد بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در دوران کرونایی خبر داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار