کد خبر: ۶۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
دامغان-دبیر جشنواره تئاتر سراسری دانشگاهی کشور از برگزاری پنجمین دوره این جشنواره به‌صورت مجازی به میزبانی دامغان خبر داد و گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش آرانیوز:سجاد یعقوبی  ضمن بیان اینکه فراخوان پنجمین دوره تئاتر جشنواره سراسری (دانشگاهی) بانام «در مسیر پرفروغ ماندن چراغ تئاتر و هنر نمایش» داده‌شده است، ابراز داشت: آخرین‌مهلت ارسال آثار علاقه‌مندان حوزه تئاتر تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی بابیان اینکه این جشنواره در سنوات قبل به‌صورت حضوری برگزار می‌شده است، افزود: به دلیل تنگنای حاصل از کرونا و قرنطینه ناشی از آن و باهدف ایجاد بستری پویا برای تئاتر، هنرمندان و هنر دوستان، برگزاری این رویداد به‌صورت مجازی پیش‌بینی‌شده است.

دبیر جشنواره تئاتر سراسری دانشگاهی کشور بابیان اینکه این جشنواره به همت بلند جمع زیادی از دانشجویان و خدمت‌گزاران فرهنگی شهر دامغان و نیز اقصی نقاط ایران ممکن شده است، ابراز داشت: این جشنواره اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

یعقوبی در ادامه تصریح کرد: بخش‌های این دوره جشنواره شامل نمایش صحنه، نمایش رادیویی، از ایده تا اجرا (بخش جدید این دوره با رویکردی جدی به مسائل تئوری کارگردانی)، پوستر و بروشور، گریم، نمایشنامه‌نویسی و پژوهش است.

وی افزود: اطلاعات لازم در پیج اینستاگرامی https://www.instagram.com/ordibehesht_festival/ کانال تلگرامی t.me/ordibehesht_festival و t.me/mostafadarvishgohari ارائه‌شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همراه فرم به آدرس ordibehesht_festival@yahoo.com ایمیل کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار