کد خبر: ۶۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
قزوین-معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: با توجه به اپیدمی بیماری کرونا امسال نمایشگاه بهاره در استان قزوین برگزار نخواهد شد.

به گزارش آرانیوز:منوچهر حبیبی اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال به اطلاع مردم می‌رسانیم به علت شرایط اپیدمی بیماری کرونا امسال در استان قزوین نمایشگاه بهاره نخواهیم داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به نیازهای مردم و به منظور رفع دغدغه‌ها در زمینه مواد مصرفی امسال فروش فوق العاده توسط اصناف انجام خواهد شد.

جانشین ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استان قزوین گفت: ما در آستانه موج جدیدی از بیماری کرونا قرار داریم و تمام تلاش ما این است بتوانیم موج را کنترل کنیم به همین علت از هر نوع تجمعی که سلامت عمومی را به خطر بیندازد جلوگیری می‌کنیم.

وی ابراز کرد: از ارکان تأثیر گذار بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی صاحبان مشاغل و اصناف هستند که از آنها می‌خواهیم نهایت همکاری را با ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا داشته باشند، در عین حال با توجه به این موضوع که امسال نمایشگاه بهاره نداریم از این عزیزان می‌خواهیم با نهایت انصاف با مردم همراهی کنند.

حبیبی مطرح کرد: روی دیگر سکه مردم و رفتار آنها در مقابله با ویروس کرونا است، ما از مردم می‌خواهیم ضمن رعایت پروتکل‌ها محل‌هایی را برای خرید انتخاب کنند که کمترین مقدار تجمع را دارند.

این مسئول با اشاره به مسئله افزایش دست فروشان در ایام منتهی به پایان بیان کرد: با همکاری شهرداری‌ها، فرمانداران و نیروی انتظامی دست فروشان در این ایام ساماندهی می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در خاتمه یادآور شد: زمان فعالیت واحدهای صنفی همه روزه تا ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود و اگر واحدی از این قانون تخلف کند پلمپ خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار