کد خبر: ۶۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
شهریار- مجموعه ورزشی «شهدای اسکمان» شهرداری شهریار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش آرانیوز:شامگاه سه شنبه مجموعه ورزشی «شهدای اسکمان» با حضور خانواده معظم شهدا، عبدالرضا چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار، بهروز کاویانی شهردار شهریار و سایر مدیران به بهره برداری رسید.

مجموعه ورزشی شهدای اسکمان احداث شده توسط شهرداری شهریار در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع با ارزشی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال، دارای سالن ورزش‌های توپی و سالن ورزش‌های رزمی می‌باشد.

در ادامه این مراسم چراغعلی بازدیدی از پروژه‌های تقاطع میدان بسیج و جهاد داشت که از نزدیک شاهد میزان پیشرفت خوب این پروژه شد.

شهردار شهریار در این بازدید به میزان پیشرفت ۲ پروژه مهم میدان جهاد و بسیج پرداخت و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه در یک ماه گذشته این ۲ پروژه شاخص شهرداری پیشرفت خوبی داشته که میدان جهاد هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

بهروز کاویانی به مشکلات پیش روی این پروژه اشاره کرد و افزود: موانع موجود در پیشرفت پروژه تملک املاک، جابجایی تأسیسات خدمات آب، برق، فیبر نوری و گاز و سایر مباحثی بوده است که با برخی از مالکان املاک معارض توافق صورت گرفته و مابقی املاک که همکاری نمی‌کردند مجوز ضرورت اجرای طرح گرفته شده است و همچنین ادارات تاسیساتی هم با حمایت‌های مجموعه فرمانداری و معاون عمرانی فرمانداری پای کار آمده و مجوزها اخذ شده است.

وی بیان داشت: تاکنون گره‌های زیادی در اجرای این دو پروژه بوده که خوشبختانه با همکاری مسئولان استانی، فرمانداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در حال کنار زدن این مشکلات هستیم.

شهردار شهریار عنوان داشت: پیمانکار پروژه قول افتتاح فاز اول پروژه میدان جهاد برای قبل از اتمام سال را داده اند و امیدوارم با بهره برداری از فاز اول بخشی از مشکلات ترافیکی رفع شود.

گفتنی است که طی این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران قول داد که برای اتمام این ۲ پروژه تمامی حمایت و تلاش‌های استانی به کار بسته خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار