کد خبر: ۶۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
ایلام-سرپرست استانداری ایلام گفت: تا پایان سال ۵۹ مدرسه سنگی در استان ایلام نوسازی می شوند.

به گزارش آرانیوز:محمد نوذری عصر سه‌شنبه در مراسم بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از مدرسه سازی به عنوان یک باقیات و صالحات مهم در امور خیر یاد کرد و اظهار کرد: خوشبختانه در اینجا کار نیک جز لاینفک فرهنگ اصیل ایلامی‌ها بوده و این مهم فضایی مناسب برای انجام امور خیر از جمله مدرسه سازی پیش روی مردم نیکوکار این منطقه از کشور قرار داده است.

وی در ادامه به نهضت مدرسه سازی در استان اشاره کرد و تصریح کرد: در سال جاری ۲۶ فضای آموزشی با ۹۰ کلاس درس با زیربنای ۶ هزار ۸۶۱ متر توسط خیرین عزیز در حال احداث است.

سرپرست استانداری ایلام کار خیرین در مناطق روستایی و مناطق محروم استان را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: یکی از راهبردهای مهم و اصلی ما در امر توسعه توجه به مناطق کم برخوردار استان است و در این زمینه کمک و یاری خیرین بسیار مهم و کارساز است.

وی در ادامه از عملکرد نوسازی مدارس استان ابزار رضایت کرد و اضافه کرد: در این مدت شاهد تلاش و تکاپوی ارزشمند حوزه نوسازی مدارس استان بوده‌ایم که در اینجا از زحمات این عزیزان تشکر می‌کنم.

نوذری در ادامه از برنامه دولت برای نوسازی مدارس سنگی استان در قالب طرح آجر به آجر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۹ مدرسه سنگی در روستاهای استان داریم که قرار است تا پایان سال مالی دولت بازسازی شوند.

وی با عنوان این مطلب که در حال حاضر کار نوسازی ۲۶ فضای آموزشی سنگی شروع شده است، تاکید کرد: امیدواریم ۳۳ فضای باقیمانده نیز تا پایان سال مالی به پایان برسانیم.

در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز استان توسط سرپرست استانداری ایلام و دیگر مسئولان استانی تجلیل به عمل آمد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار