کد خبر: ۶۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
ورامین - فرمانده بسیج کارگران سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: ظرفیت رسانه‌ها برای تبلیغ تولیدات ایرانی به‌کار گرفته شود.

به گزارش آرانیوز:مهدی علمدار در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ورامین در جمع نمازگزاران این شهرستان در خصوص وظایف بسیج کارگران و کارخانجات گفت: اصل مأموریت ما بحث حمایت از تولید داخلی، فرهنگ کار و استفاده از کالای داخلی و موضوع رفع موانع تولید از جمله وظایف ما است.

علمدار با انتقاد از وجود موانع در راه تولید اظهار داشت: متأسفانه بعضی موانع در راه تولید سبب شده تولیدکنندگان فراری شوند، دشمن نمی‌خواهد پیشرفت ما را ببیند و به جنگ اقتصادی روی آورده است، کشور در حال جنگ اقتصادی است و دشمن با تمام ظرفیت برای به زانو در آوردن ما به میدان آمده است که در فضای رسانه و مجازی به دروغ به جوان خوراک می‌دهند.

وی ظرفیت رسانه‌ها را برای تبلیغات کالاها و تولیدات ایرانی بالا دانست و تصریح کرد: ظرفیت رسانه‌ها و رسانه ملی در تبلیغات کالای ایرانی بسیار زیاد است و در این خصوص توجه خوبی برای معرفی تولیدات به مردم و تشویق مردم در راستای استفاده از تولیدکنندگان شده است که جای تقدیر دارد.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سید الشهدا (ع) استان تهران بیان کرد: حضور مسئولین در شهرک‌های صنعتی و آشنایی با موانع تولید و هدایت موضوع رفع موانع تولید برای برطرف شدن در جلسات و حل آنها، قوت قلب برای تولیدکنندگان است، البته بعضی‌ها هم از پشت میز خود تکان نمی‌خورند و راه نجات کشور را بعضی‌ها در بیرون می‌دانند، در حالی که خیلی از این کشورها مشکلات عدیده مالی و اجتماعی دارند، اما اگر به درون و سیاست اقتصاد مقاومتی پیش بگیریم پیروز خواهیم شد.

علمدار با اشاره به شرایط کرونا در یک‌سال گذشته و کارهای انجام شده نیز گفت: در یک‌سال گذشته و شرایط سخت کرونا خدمات خوبی برای شهرک‌های صنعتی اقدام شد، از جمله ضدعفونی کردن کارگاه‌ها و واحدها تولیدی، تهیه بسته‌های معیشتی برای کارگران و برای نشاط کارگری و کارفرمایی مسابقات فرهنگی و ورزشی انجام شد و برای افزایش آگاهی کارگران از مسائل حقوقی مشاوره‌های حقوقی و خانوادگی به صورت رایگان نیز ارائه شده است.

وی اظهار داشت: در تمامی شهرک‌های صنعتی استان تهران حضور یافته‌ام و این شهرک‌های صنعتی جملگی مشکل نیروی کار دارند و باید برای فرهنگ کار تدبیری شود و عزیزان بدانند همه کارها اداری نیست و خط تولید کشور هم به حضور جوانان فنی و پرتلاش کشور نیاز دارد و امروز در نگاه به کار و فرهنگ تولید مشکل داریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار