کد خبر: ۶۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت: پتروشیمی همدان نزدیک به یک و نیم سال است که در تهیه مواد اولیه با مشکل روبرو است، موادی که در داخل کشور خودمان تولید می‌شود.

به گزارش آرانیوز:آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در دیدار با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس یازدهم هم در عمل و هم در فرمایشات رهبر انقلاب نشان داده است که یک مجلس انقلابی است.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب، علاوه بر ایجاد مسئولیت‌های قانونی برای نمایندگان، یک مسئولیت شرعی هم برای آنها ایجاد کرد، ادامه داد: اینکه حضرت آقا بر رعایت ادب و اخلاق در گفتمان سیاسی ما و توسعه آن تاکید دارند، نشان دهنده اهمیت این مساله است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا این مجلس را یک مجلس ناکارآمد جلوه دهد، بنابراین امیدواریم مجلس، انقلابی‌گری خودش را به معنای واقعی در جامعه ظهور و بروز دهد، اضافه کرد: در بعضی از مبانی اسلام، قوانین الزامی تا جایی که ممکن بوده، کم شده و دایره مباحات توسعه یافته است و لذا مجلس نیز خوب است تا در بحث قانون گذاری به این مبنا توجه کند، چرا که ایجاد الزامات اجتماعی زیاد، سرعت توسعه کشور را خواهد گرفت.

شعبانی قوانین دست و پا گیر از موانع بزرگ تحقق شعار سال دانست و گفت: اگر اسلام منطقة الفراغ را توسعه داده است، ما هم در قوانین باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تصویب قوانین باید فارغ از فشارهای رسانه‌ای، مباحث جناحی و سیاسی باشد و آنچه باید مد نظر باشد، منافع ملی و مصالح ملی است، اضافه کرد: این مجلس باید تأمین کننده منافع مردم باشد و فارغ از سیاسی کاری آنچه منافع مردم است را پیگیری کند، موضوعی که تا به امروز از این مجلس دیده‌ایم.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات ما، مسئله تمرکز در مراکز است، ادامه داد: امیدواریم مجلس انقلابی با ورود در این عرصه برنامه جامعی برای تمرکز زدایی در دستور کار داشته باشد.

وی تاکید کرد: نتیجه وحدت در بین مسئولان باید رفع مشکلات مردم باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار