کد خبر: ۶۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
ورامین- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم در انتخابات افراد با روحیه انقلابی را برگزینند.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام ابوالقاسم علی زاده شامگاه جمعه با حضور در مراسم گرامیداشت دهه فجر و پنجمین سالگرد شهادت شهید ثامنی راد که در مسجد حضرت خدیجه (س) ورامین برگزار شد اظهار داشت: شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم دارای جذبه خاصی هستند و تاکنون نیز اراده شهدا کشور را نگه داشته است و نباید این عزیزان را فراموش کنیم.

علی زاده با تاکید بر لزوم انتخاب صحیح و اصلح در انتخابات سال آینده افزود: باید کسانی انتخاب شوند که تشنه قدرت نباشند، روحیه انقلابی داشته و پرورش یافته مسجد باشند، انقلاب اسلامی معجزه الهی بود و پدیده شگفت انگیز تاریخ محسوب می شود و تداوم آن نیز معجزه است، این پیروزی ها به خاطر ایمان قوی ملت ایران و رهبری مقام معظم رهبری و جان فشانی شهداست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: مساجد سنگر انقلاب هستند و جرقه انقلاب از مساجد زده شد و باید کشور از طریق مساجد اداره شود چرا که مساجد دارای شبکه های بسیار عظیم می باشند.

وی افزود: مسجد نوعی نگرش و ایده است که ژرفای آن در نهضت عاشورا مشخص است و باید نگرش و فرهنگ مسجد، حاکم در جامعه باشد همان طور که شهدای ما نیز در مسجد پرورش یافتند و مقام عالی را کسب کردند.

علی زاده با هشدار نسبت به بازی های سیاسی عده ای در کشور اظهار داشت: مردم از بازی های سیاسی خسته شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبیین ویژگی های امام راحل گفت: امام اراده پولادی و هدف قوی داشت، محکم بود و ایمان به خدا داشت و به مردم اعتماد می کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار