کد خبر: ۶۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
اراک- استاندار مرکزی گفت: در ایام دهه فجر امسال بیش از ۱۳۹ طرح عمرانی اقتصادی در شهرستان اراک بهره‌برداری شد که این طرح‌ها برای ۴ هزار و ۱۰۰ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

به گزارش آرانیوز:سید علی آقازاده در سومین روز از ایام دهه فجر، عصر سه‌شنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی اقتصادی شهرستان اراک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای ایجاد و بهره برداری از طرح‌های دهه فجر امسال در شهرستان اراک بالغ بر ۴ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: یکی از طرح‌هایی که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد، نیروگاه خورشیدی ۸۰ کیلو واتی موقوفه فرمانفرما است. که در زمینی به وسعت یکهزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال است.

استاندار مرکزی بیان کرد: همچنین نیروگاه خورشیدی ۲۹ کیلوواتی موقوفه فرمانفرما در فضای به وسعت ۲۵۰ مترمربع افتتاح شد که برای اجرای این طرح سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: آغاز عملیات آبرسانی پروژه خطوط انتقال رینگ جنوبی، افتتاح تجهیزات پزشکی بهار طب امین، افتتاح چندین پروژه انرژی خورشیدی و افتتاح ۲۰ غرفه در میدان میوه تره بار اراک از طرح‌هایی است که در سومین روز از دهه فجر در اراک افتتاح و بهره‌برداری شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار