کد خبر: ۶۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
بیرجند- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون برای پروژه علامه فرزان سه میلیارد هزینه شده است، گفت: تکمیل پروژه سالن علامه فرزان ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش آرانیوز:ناصر نبی‌زاده اظهارکرد: سالن علامه فرزان شهر بیرجند در بهمن ماه سال ۹۶ دچار حریق و آتش‌سوزی شد و کار ساخت مجدد آن از سال ۹۷ آغاز گردید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه پروژه علامه فرزان تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، بیان‌کرد: در امسال توسط دفتر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مبلغ دو میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده ولی هنوز تخصیص آن نیامده است.

نبی زاده ادامه‌داد: برای تجهیز این سالن و پروژه مهم فرهنگی استان نیز با وزارت‌خانه رایزنی‌هایی داشته‌ایم ولی این پروژه باید به مرحله‌ای برسد که برای تجهیز آن وزارتخانه کمک کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای پروژه علامه فرزان اعتباری در حدود سه میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: به نظر می‌رسد برای تکمیل این پروژه به مبلغی در حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: اگر مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبار تأمین شود، پیش بینی ما بر این است که این پروژه تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده اهالی فرهنگ و هنر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سالن علامه فرزان در زمان استفاده از جمله سالن‌های استاندارد خراسان‌جنوبی برای برگزاری کنسرت‌ها و نمایش‌ها و تئاترها بود، بیان‌کرد: ما در حوزه سالن‌های نمایشی در خراسان‌جنوبی نیازمندی‌هایی داریم که البته برخی از ادارات نیز در این زمینه ورود پیدا کرده‌اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار