کد خبر: ۶۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
شهرکرد-معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور گفت: بها ندادن به جوانان در امور ریشه بسیاری از مشکلات در کشور است.

به گزارش آرانیوز:نور الدین قدیمی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: در زمان دوران شاهنشاهی سیاهی و تباهی کشور را فرا گرفته بود.

وی گفت: ظلم، ستم و مبارزه علنی با ارزش‌های اسلامی از مهمترین اصول رژیم شاهنشاهی بود.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور ادامه داد: شش میلیون بشکه نفت در زمان شاهنشاهی فروخته می‌شود و با وجود اینکه جمعیت کشور بسیار پایین‌تر از حال حاضر بود و حدود ۳۵ میلیون نفر بود، اما مشکلات اقتصادی بسیار بالا بود.

وی ادامه داد: کمتر از ۲۰ درصد روستاهای کشور از نعمت برق برخوردار بودند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور گفت: مسیر ارتباطی تهران - کرج تنها بزرگ راه کشور بوده است و جاده‌ها توسعه نیافته بودند.

وی با اشاره به اینکه کشور به برکت انقلاب اسلامی در مسیر توسعه قرار گرفت، گفت: رفع محرومیت‌ها از مهمترین برکات انقلاب اسلامی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بهره گیری از جوانان در امور کشور ضروری است، ادامه داد: بها ندادن به نیروهای جوان و نقش‌آفرینی آنان ریشه بسیاری از مشکلات است.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور ادامه داد: بهره گیری از جوانان یکی اصول اصلی است و از میان نیروهای معرفی شده برای هر دوره انتخابات، ۳۵ درصد را جوانان تشکیل دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار