کد خبر: ۶۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
یزدـ معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان یزد از تدوین شیوه‌نامه مهدوی برای سال آینده خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۰ دو نیمه شعبان داریم بنابراین این سال، متعلق به امام زمان(عج) است.

به گزارش آرانیوز:عباسعلی ملانوری، صبح دوشنبه در جلسه شورای مهدویت استان یزد که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با اشاره به استقرار دبیرخانه پایگاه مهدویت در آموزش و پرورش استان یزد و افتتاح مجازی این پایگاه اظهار داشت: در این راستا، طراحی و اجرای برنامه‌های این حوزه و نظارت بر محتوای آن در این دبیرخانه انجام می شود.

وی افزود: به دنبال افتتاح این پایگاه، تدوین شیوه نامه مهدوی در سال ۱۴۰۰ با توجه به اینکه دو نیمه شعبان در این سال داریم، در دست اجراست و امیدواریم با شیوه نامه مهدوی بتوانیم در پیشبرد برنامه های مهدویت اثرگذار باشیم.

ملانوری به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط این پایگاه برای نیمه شعبان پرداخت و بیان کرد: از ظرفیت دانش آموزان و گروه های فرهنگی و هنری استفاده شده و در حال تولید محتوا در این زمینه هستیم.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: در حال حاضر انسجام خوبی بین دستگاه های استان برای پیشبرد برنامه‌های مهدویت وجود دارد و امیدواریم با حمایتی که شورای مهدویت استان یزد از برنامه های آموزش و پرورش دارد، بتوانیم در زمینه تولید محتوا کارهای بزرگترین انجام دهیم به ویژه در حوزه سخت افزاری نیازمند حمایت هستیم.

آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برای برگزاری مسابقه گام دوم انقلاب

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: در صورتی که مسابقه گام دوم انقلاب در شورای مهدویت استان یزد تصویب شود، اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه خواهران و برادران به صورت جدی پای کار خواهند آمد و کار تبلیغ و توزیع را در شهرستانها بر عهده خواهند گرفت.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی افزود: تاکنون نیز تمام محتواهایی که در حوزه مهدویت تهیه شده، در کانالی ویژه روحانیون استان بارگذاری شده است.

وی تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد که محتواهای تولید شده که مناسب روحانیون و ائمه جماعات مساجد است را در این کانال بارگذاری کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار