کد خبر: ۶۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
یزدـ مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت یزد با بیان اینکه از بیانیه گام دوم انقلاب به‌رغم اهمیت بالا غفلت شده، گفت: به منظور آشنایی دانشگاهیان و حوزویان با این سند، محتوای آن به مسابقه گذاشته می‌شود.

به گزارش آرانیوز:محمود رستگاری، صبح دوشنبه در جلسه شورای بنیاد مهدویت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، به تشریح فعالیت‌های فرهنگی و دینی بنیاد فرهنگی مهدویت در طول یک سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: از آنجا که مخاطب این بنیاد، اجتماعات هستند، شیوع کرونا عمده این فعالیت‌ها را به سمت فضای مجازی سوق داده است.

وی با اشاره به تاسیس مدرسه مجازی مهدویت افزود: پویش‌ها و فعالیت‌های بسیاری از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی امام شناسی، جریان شناسی مدعیان دروغین، نقد جریان‌های انحرافی و … توسط اساتید خبره به صورت مجازی برگزار شده است.

رستگاری همچنین با اشاره به پویش‌های مجازی که از ابتدای سال برگزار شده است، عنوان کرد: منابع مهدوی مهم به صورت خلاصه و در قالب یک صفحه، هر هفته به صورت سلسله مطالب در کارتابل شورای اداری برای مدیران کل بارگذاری می‌شود که با پیشنهاد مدیران کل، این محتوا در دسترس کارمندان نیز قرار گرفته است.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت استان یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سردارمنتظران» خبر داد و بیان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقه از اولین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد و علاقمندان در گروه سنی پنج تا ۱۳ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

رستگاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به‌رغم اهمیت بسیار مورد غفلت واقع شده است، افزود: متاسفانه هنوز بسیاری از مسئولان، دانشگاهیان و حوزویان از محتوای آن مطلع نیستند که در این راستا، محتوای سند به صورت خلاصه منتشر شده و با طرح ۲۵ سئوال، برای دانشگاهیان و حوزویان با هدف اطلاع از محتویات بیانیه به مسابقه گذاشته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در طول یک سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، بنیاد مهدویت فعالیت حضوری نداشته است، افزود: به همین دلیل فعالیت‌ها و محتواهای مهدوی با نظارت بنیاد مهدویت در ۲۳ کانال و گروه در پیام‌رسان‌ها به اشتراک گذاشته شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار