کد خبر: ۶۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
اراک- رئیس حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی، رضا میرزایی اظهار کرد: علیرغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت در اجرای برنامه‌ها به صورت عمومی، با این حال اجرای برنامه‌های متنوعی به صورت مجازی و همچنین با حضور تعداد محدود مخاطب را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: برگزاری سه جشنواره ادبی و نمایشی با عناوین دهمین جشنواره شعر سوره، نهمین همایش استانی مقاله نویسی با موضوع نقد و بررسی اشعار حمید سبزواری و دهمین جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه صحنه بخشی از برنامه‌های حوزه هنری استان مرکزی در ایام الله دهه فجر است.

میرزایی، برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی «طلوع نور» در نگارخانه سوره حوزه هنری، آثار تجسمی شهری در اراک، نمایشگاه عکس و آثار تجسمی «ایران من» در زرندیه و نمایشگاه مجازی عکس با موضوع راهپیمای ۲۲ بهمن را بخشی از برنامه‌های حوزه هنری استان مرکزی برشمرد.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی، افزود: علاوه بر برگزاری کارگاه شعر با محوریت شعر آئینی و کارگاه تخصصی عکس با محوریت عکس‌های انقلاب، برنامه‌های دیگری همچون عصر شعر آئینی با موضوع ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) جلسه نقد کتاب «خارج از ساعت اداری»، صبح خاطره مجازی با موضوع انقلاب اسلامی و همچنین رونمایی از کتاب‌های داستان و شعر نقره‌ای و کتاب «یکی شبیه خودم» جدیدترین آثار تولیدی حوزه هنری استان از دیگر برنامه‌های اجرایی این مرکز در دهه مبارک فجر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار