کد خبر: ۶۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بازآفرینی شهری را عاملی برای توسعه حاشیه شهرها دانست و گفت: باید ارائه خدمات به حاشیه شهرها در اولویت قرار گیرد.

به گزارش آرانیوز:مهدی رازجویان ظهر دوشنبه در جلسه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در استان مازندران با ارائه تسهیلات و توزیع امکانات در حاشیه شهرها جهت کاهش محرومیت‌ها در این مناطق اقدامات خوبی در سال‌های اخیر انجام شده است.

رازجویان بازآفرینی شهری را عامل مهمی در توسعه حاشیه شهرها دانست و با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید ارائه خدمات به حاشیه شهرها را در اولویت قرار دهند، ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات کاهش محرومیت در حاشیه شهرها را در پی خواهد داشت.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه جدیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها با نظر مقام معظم رهبری به وجود آمده است، تصریح کرد: رفع نیازمندی‌ها، آسفالت و بهسازی معابر، تهیه امکانات مدیریت زباله، افزایش فضای سبز و ایجاد پارک، توسعه حمل و نقل عمومی، احداث مراکز فروشگاهی و فرهنگی و اجرای برنامه‌های هنری و آموزشی در حاشیه شهرها می‌تواند سبب ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

رازجویان افزود: ارائه بسته‌های تشویقی و تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند سبب ساماندهی و تغییر بافت سکونت‌گاه‌های حاشیه شهرها شود.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: جهت از بین بردن محرومیت‌ها و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها، می‌بایست تمام دستگاه‌های دولتی و نهادها پای کار باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار