کد خبر: ۶۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
تربت جام - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام از برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر به صورت سلامت محور و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش آرانیوز:علی اکرامی  اظهارکرد: در طول دهه مبارک فجر همزمان با برگزاری ۵۰۰ برنامه، توزیع بسته‌های معیشتی به نیابت از شهدا در این شهرستان انجام می‌گیرد.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان با محوریت شهید سردار قاسم سلیمانی و مراسم تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی در دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری رزمایش روشنگری در نقطه، نقطه شهرستان با حضور سخنوران استانی، عطر افشانی مزار شهدای عزیز و گرانقدر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی و.... از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان تربت جام است.

وی با تاکید بر اهمیت فضاسازی و جلوه‌های بصری در محلات، اماکن، خیابان‌ها، بلوارها و میادین شهرها و همچنین روستاها، بیان کرد: ساخت و نصب یادمان‌ها و یاد بوده‌ای متناسب با پیروزی انقلاب، معرفی اماکن تاریخی مربوط به انقلاب، ارائه خدمات شهری با تخفیف ویژه، بهره‌برداری از فضای تبلیغی و تلویزیون‌های شهری به منظور انعکاس هنرمندانه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار شهرداری‌ها برای بزرگداشت باشکوه ایام‌الله دهه فجر سال‌جاری قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام با بیان اینکه مراسم باشکوه جشن انقلاب همراه با نورافشانی در شب ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد، گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم در هیچ نقطه از شهرستان برگزار نخواهد شد مراسم ٢٢ بهمن به صورت موتوری در سطح شهر و مراکز بخش‌ها برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار