کد خبر: ۶۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
بیرجند- با انتشار گزارشی مبنی بر کمبود کالاهای اساسی در خراسان جنوبی، سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) استان برای توزیع هدفمند این دسته از کالاها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش آرانیوز:به دنبال گلایه‌های مردم و کسبه از کمبود روغن خوراکی و جامد در سطح خراسان جنوبی، در پنجم بهمن ماه جاری گزارشی با عنوان «‬ آشفته بازار روغن در خراسان / ‏تناقض گویی مسئولان برای کمبودها» ‬در خبرگزاری مهر منتشر شد.

با انتشار این گزارش، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی نامه‌هایی جداگانه به دادستانی و فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی خواستار ورود سریع به مشکل کمبود روغن در استان شده و از انعکاس مشکلات مردم توسط خبرگزاری مهر قدردانی نمود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در گفت و گو با مهر با اشاره به پیگیری‌های انجام شده پیرامون مشکلات مطرح شده در خبرگزاری مهر و دستور نماینده ولی فقیه در استان از سپاه انصار الرضا (ع) برای حل مشکلات مردم در این زمینه بیان کرد: تاکنون نشست‌های زیادی برای رفع مشکلات پیش رو با متولیان و بازاریان برگزار شده است.

سرهنگ عبدالرضا حیدری با بیان اینکه تامین روغن مورد نیاز بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است، افزود: بسیج در بحث نظارت‌ها با متولیان همکاری دارد.

وی از آمادگی بسیج برای توزیع هدفمند کالاهای اساسی خبر داد و افزود: در این راستا طرح‌هایی آماده و معرفی شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار